Vyhledávání

Co je gravitační sponzoring?

08.06.2009 09:49

  Milý čtenáři,

nikdy nezapomenu na okamžik, kdy jsem se poprvé setkal s konceptem gravitačního sponzoringu. 

Pět let jsem se namáhal, abych uspěl v budování týmů v síťovém marketingu, a byl jsem unavený a frustrovaný z ubohých výsledků. Už jsem oslovil každého, koho jsem znal. Řada lidí sice zpočátku projevila zájem a zaregistrovali se, ale za krátký čas jejich zájem opadl. Tým nešlapal - já musel makat o to víc. Začal jsem s novými lidmi, ale situace se opakovala. Vydělával jsem méně, než kolik mne stála snaha tento byznys vybudovat. Propadal jsem se do dluhů. Byly chvíle, kdy jsem dokonce neměl co jíst. Přepadalo mne zoufalství a mnohokrát jsem to už chtěl vzdát. 

Avšak motivován pohledem na úspěšné lidi v tomto odvětví podnikání, nikdy jsem nepřestal hledat. Byl jsem přesvědčen, že chyba je ve mně a pokud vydržím dostatečně dlouho, tak úspěch nakonec přijde, protože "vytrvalost je všemocná". Motivoval jsem sám sebe. Stále a stále jsem investoval do svého vzdělávání. Vše se zdálo být marné. Až jednou...

Jednoho dne to přišlo! Bylo to jako osvěžující déšť po vyprahlém dni. Měl jsem pocit jako bych po vyčerpávající cestě vyprahlou pouští narazil na oázu a dostal napít! 

Ta kouzelná slova, která mi rozehrála všechny struny v těle, vyslovil Robert Allen a znějí takto:

"Je načase, abychom do síťového marketingu vrátili zpátky marketing. Je načase, abychom přestali obtěžovat své přátele a začali hledat lidi opravdu toužící po druzích výrobků a příležitostí, které nabízíme. 

Chcete-li být úspěšní v síťovém marketingu, potřebujete marketingový systém, který:

- výrazně snižuje pravděpodobnost odmítnutí

- automaticky proseje 100 lidí a najde ty, kteří mají zájem

- přiměje tyto perspektivní zákazníky, aby vám zatelefonovali

- automaticky vyškolí nejžhavější kandidáty, aby vydělávali (čímž budete vydělávat i vy)."

Začal jsem vidět světlo na konci tunelu, které mi říkalo:

Bude konec stresům při obvolávání kamarádů s nabídkami. 

Bude konec stresům při telefonování cizím lidem. 

Bude konec masovému odmítání.

Bude konec s přesvědčováním lidí, kteří nemají zájem.

Již nebudu ztrácet drahocenný čas...

Znamená to, že lidé budou chodit za mnou s tím, že se chtějí připojit k mé organizaci, místo aby se mi vyhýbali.

Znamená to, že kdokoli v mé organizaci se může stát majitelem PROSPERUJÍCÍHO domácího podnikání. 

Zdá se vám to nemožné?

Rozumím Vám, myslel jsem si to samé do doby, než jsem začal rozumět tomu, co je to marketing.

I já jsem to nechápal. Líbila se mi však ta myšlenka.

A tak jsem se začal zajímat: Co to vlastně ten marketing je?

Opět jsem hledal a podle zákona "kdo hledá, najde", jsem nakonec získal všechny odpovědi.

Stručně by se to dalo říci asi takto:

Prodej je osobní snaha přesvědčit zákazníka, aby si koupil naše zboží (produkt, službu, příležitost).

Marketing je práce se systémem, který sám oslovuje velké cílové skupiny lidí a automaticky je třídí. Odpovídají jen lidé, mající zájem o věc - oni volají nám (= žádné odmítnutí!). My odpovídáme na otázky, podáváme informace a zjišťujeme, jestli jsou ti praví pro náš produkt a příležitost. Tedy my si vybíráme, my se rozhodujeme, zda je chceme (nikoli naopak). 

Jinými slovy, je to používání systému, který do velké míry nahrazuje moji osobu.  

Ty jo - tak to se mi líbilo! Jak se to líbí Vám? 

Robert Allen šel však ještě dál a ukázal mi koncept zmrzlinového marketingu. 

Prosím???

Na dobrou zmrzlinu obvykle stojí fronty zájemců. Stejné to může být i v MLM. Jak?

To se dozvíte na konci tohoto kurzu.


To už jsem si případal jako Alenka v říši divů. Vzrušením jsem sotva dýchal. 

Zároveň s těmito objevy stále zřetelněji vystupovala řada velkých otázek:

Proč mi to dosud nikdo neřekl? Jak to, že podle toho nepracují společnosti MLM? Kde je chyba? Jestli to znají lídři MLM, jak to, že to neučí svoje lidi? Proč o tom mlčí? Tají to? A pokud ano - proč?

Poslední kapkou pak pro mne bylo setkání s Mikem Dillardem. Absolvoval jsem jeho anglický kurz sponzoringu. Ten chlap mi neřekl vůbec nic nového. Jenom to řekl jinak - a najednou zapadlo poslední kolečko na své místo a stroj se dal do pohybu...

Byl to neuvěřitelně inspirující zážitek! [Díky, Miku]

Něco ve mně explodovalo! Bylo to, jako když se protrhne přehrada! Všechno, co jsem za ta léta v sobě nashromáždil, muselo najednou ven a hnalo se to jako zpěněná vlna burácivě údolím... 

A tak vzniknul marketingový systém. Systém, který může garantovat úspěch úplně každému - i úplnému začátečníkovi! Zkušeným lídrům pak přináší zjednodušení práce, zvýšení vlastního výkonu a dává jim do rukou mocný nástroj, před kterým žádné výmluvy neobstojí. 

Od té chvíle se můj život začal dramaticky měnit. Práce v síťovém marketingu se pro mne stala zábavnou hrou a při té zábavě mé podnikání roste a roste...

A tento systém může být nyní k dispozici i Vám, budete-li chtít.

Zde se dostáváme k jednomu z nejdůležitějších doporučení, které vám mohu dát:

Nikdy nepřestávejte ve vyhledávání nových informací!

Právě moje vytrvalost mi pomohla narazit na nové informace, které mi posvítily na cestu a ukázaly správný směr - cestu k pokladu...

A jak vypadá Vaše cesta?

- prezentujete jednoho člověka za druhým, ale málokdo se připojí?

- dříve jste telefonovali vesele komukoli a teď máte najednou sevřené hrdlo a klepou se Vám ruce?

- lidé ve Vašem týmu vyvíjejí malou aktivitu, nebo to po pár pokusech vzdají?

- vyčerpali jste svůj seznam kontaktů a zůstali jste bezradně stát, co dál?

- uvnitř Vás se neustále střídá deprese - nadšení, deprese - nadšení, deprese - nadšení...?

- utrácíte víc, než vyděláváte?

- trávíte hromadu hodin přesvědčováním lidí při neosobních hovorech?

- lidé Vám říkají, že jste se zbláznili?

- chybí Vám způsob, jak naučit své získané distributory duplikovat?

- máte umírající strukturu, kterou se marně pokoušíte vzkřísit?

Potom "je na čase, abychom do síťového marketingu vrátili zpátky marketing"!!!

Marketing, který sám osloví stovky lidí týdně, automaticky je roztřídí a zájemce přivede k tomu, aby Vám sami zatelefonovali s žádostí o registraci nebo více informací. 

Jak takový marketing konkrétně vypadá?

Dobře, o tom si povíme více v příštích 10 lekcích. Vstřebávejte, učte se, používejte a uspějete. Cesta již je prošlapaná, stačí ji objevit a vyrazit.

Nashledanou zítra. Sejdeme se na začátku stezky.






 

Zpět

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Pagerank změřil www.CZIN.eu Český katalog stránek Inzerce portal-Katalog firem Hledejsi E-speedy Obchůdek Financial opportunity MY Vemma lolitky Zdraví Free Top Site Financial freedom Wordpress Novinka 2011- ČR startuje Mikro CZIN.eu Přidat.eu RSS Přidej na Seznam TOPlist Seo servis Linkovník Evropský katalog optimalizace PageRank.cz Zdraví a bohatí Katalog odkazů a firem TopLink Katalog web stránek Webatlas.cz Toplink - katalog odkazů sprehledem.cz Katalog internetových stránek Odkazovník.cz Zdraví a bohatí na Tulkov seo katalog

Zjistit Google Pagerank, S-rank a Jyxorank Topallsites.com - Top Sites List Najdu.net Katalog odkazů Pridajlink.sk - katalóg web stránok Príma internet Web-recenze - hodnocení webů zdarma

katalogkatalog
Katalog web stránek , Přidat stránku – katalog stránek , Pure:katalog - ručně tříděný katalog odkazů